Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden:

  • De afbeeldingen, vruchten, noten, afmetingen, kleuren, gewichten, etc. van de
    aangeboden producten kunnen afwijken van de foto. Dit omdat Taartaa rekening dient te houden met de beschikbare producten en het seizoen. Hier dient de klant rekening mee te houden en kan geen compensatie voor gevraagd worden.
  • De kleuren kunnen verschillen met de kleuren die in de afbeeldingen zijn gebruikt, dit ivm voorraad of kleurverschil door verlichting. Mocht u echt een specifieke kleur willen hebben, dan kunt u dat altijd als notitie achterlaten in het opmerkingenveld, wij zullen ons best doen om ons hieraan te houden. De kleur zwart is moeilijk te verkrijgen voor de producten op de website. Hierdoor zal de botercreme grijs worden. Hier dient rekening mee te worden gehouden bij de keuze zwart
  • Door de weersomstandigheden kunnen de taarten iets kunnen afwijken. Dit omdat wij rekening moeten houden met bijvoorbeeld de extreme hitte, waardoor de taart iets aangepast dient de worden, dit doen wij om het mooie resultaat te behouden.
  • De seizoensproducten zullen deels/geheel anders zijn dan op de foto, dit komt door eventuele toppings, kleuren of ingrediënten die we niet het hele jaar hebben.
  • De overeenkomst komt tot stand nadat de klant:
    ● de gehele bestelprocedure via de website heeft doorlopen.
    ● het aanbod en/of de offerte van Taartaa schriftelijk of via de
    e-mail heeft aanvaard.
    ● bevestiging via whatsapp alleen geldig voor whatsapp bestellingen die
    afgerond via een van onze klantenservice medewerkers en de
    bestelling bedrag volledige betaald.
  • De giftcard of de voucher of de restwaarde ervan is niet inwisselbaar voor
    geld.
  • De kortingscode die bij ons aangeboden kan geannuleerd zonder
    voorwaarden.
  • In het geval dat de bestelling door de klant wordt geannuleerd. wordt een bedrag van 50 cent in de rekening gebracht als transactiekosten.
  • Tegen betaling van de transactiekosten kan de klant een bestelling tot 72 uur voor de dag van levering
    annuleren tenzij:
    ● bestelbedrag hoger is dan 175 Euro.
    ● De gespecialiseerd bestellingen.
    In deze gevallen gedurende 7 dagen worden geannuleerd.
  • Een bestelling annuleren kan alleen per email naar en deze kan gestuurd worden naar info@taartaa.nl.
  • De afbeelding op een taart kan maximaal van A4 formaat of 19 CM voor rond
    formaat zijn, tenzij met de klant anders is overeengekomen.
  • De klant kan na de ontvangst van de bestelling het product niet meer retourneren Tenzij die niet overeenkomt met het bestelde product. De kosten van de bezorging en/of retourneren zal op de rekening van de klant zijn.
  • De klant dient de pakketten tijdens voor het afgeven te controleren.
    De klant kan alleen een klacht indienen op de dag van ontvangst.
  • Het product moet binnen 2 dagen na levering geconsumeerd worden. Gebeurt dit later, dan zijn wij niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van het product.
  • Klachten over de kwaliteit van het product kunnen binnen 2 dagen ingediend worden en dit kan uitsluitend per email. Dit kan naar info@taartaa.nl
  • Taartaa is niet verantwoordelijk voor eventuele afhankelijkheden die
    kunnen optreden bij annulering of voor schade aan het product die kunnen
    optreden tijdens het vervoer door een derde.
  • Er zijn 2 tijdvakken mogelijk voor een levering. Indien taarten buiten het gewenste tijdvak worden geleverd kan er helaas geen aanspraak gemaakt worden op een compensatie. De levering is in handen van een derde partij en hier isTaartaa niet verantwoordelijk voor.
Scan de code